Tuesday, May 5, 2009

Sleeping Around ....Book Review Lah!


Oleh kerana tahap tension yang maha tinggi telah melanda aku.. aku pung mengambil langkah proaktif untuk me'wushaaa'kan diri. I kicked off my shoes, laid back and pop some chill pill... lalu membaca buku ini. Sangat teruja lantaran tajuknya yang explicit gitu...

All in all, it's a good read untuk orang-orang yang tidak begitu deep (aka shallow) seperti aku nih. Yesh...I have no problem admitting that I am not one of the high flyers biarpun menjawat jawatan idaman 85% rakyat Malaysia. And sex is always intriguing... I hate to love it but, I love it! Wakakaka..bak kata k-lin, ni blog aku, aku punye suke la nak tulis apa. Salah spelling ke..grammar dah tunggang langgang ke..suko atie den lah. Kalau agak-agak nak ngutuk silalah jangan baca...it's that simple.

Well, balik semula kepada buku yang explicit contentnya ini..kononnya ni kisah benarlah seorang nymphomaniac yang more often than not, turn on hot 24-7 macam oven rosak when it cum to sex. Tapi dalam busuk-busuk cerita dia pasal kehebatannya berenang di atas katil, size of men best buddy, flying solo bla...bla...bla...aku sangat tertarik dengan cara dia menaakul relationship between males and females or anything in between. Dan sudah pastilah..insan lemah seperti aku ini akan sangat fascinated dengan kebolehannya menjadi narcissist. How I wish I'm that cold...and that hot. Hmmm...dunia ini memang tidak adil..

Anyway..antara wisdomnya yang sedikit sexually charged that I like to quote adalah seperti berikut. Let's have your brain mulling constantly and who knows, if you did pick up this book by yourself later, you will know that I am not that self-absorbed (bak kata adalah-umat-perasaan-baik-tapi-hati-tapai-tuh). So..enjoyzzzz!

" ...with males and females, confidence is key. You want someone who can hold your eye in conversation and who has manners, holds the door open for you and remembers the little touches. They will be considerate in bed. After all, the bedroom is really an extension of how things are going in every other room"

I agree..emotional intelligence is so VERY important...


No comments:

Post a Comment

W.H.A.T.E.V.E.R.