Thursday, March 12, 2009

Oh Schmucking Tut Tut!

I just realized that if I spent more time in front of my TV exercising with fitness videos than browsing through numerous pages of EBay, I can gradually loose this baby fat that is not so phat at all. On the other hand though, I will not be able to hone my bidding skill which is, given the circumstances of my life, is such a big loss. Hmm... no wonder my bank account suffer deficits even before the end of the pay day.

Tetapi, tahukah anda bahawa shopping online ini bukan sahaja addictive tetapi sangat seronot? Tak payah pakai baju lawa-lawa, tak de sales girls lulusan SPM memandang remeh dengan muka kerek semata-mata kerana anda tak leh nak memilih sama ada nak lipstick Dior colour brown fig atau nude beige. Lagi pun tak de le kengkawan yang buat muka ngeri kalau tahu yang kita baru jek habiskan beriban untuk beli sebuah beg tangan yang ada tajuk & original. It's a simple pleasure yang exhilirating giler. It's best done solo....hampir-hampir pengsan bila berjaya bid authentic Coach Hampton for a friction of cost.

Anyway, aku tau ada yang skeptical. Tapi belum try belum tau. Silap-silap ada plak yang boleh jadi E-bayholic macam aku nanti..

Hmmm...apo nak di kato?

No comments:

Post a Comment

W.H.A.T.E.V.E.R.