Friday, April 3, 2009

Hari Ini - TGIF

Hari ini aku rasa sangat gumbira dan best. Masa bangun pagi tadi malas tahap dewa. Sampai jek kat pejabat, rasa lega sebab keja 'balaci' semalam telah selesai dengan jaya nya. Tapi perkabaran dari CC mengatakan ada ura-ura kelompok NgokNgekKeplaKemek nak menghuru-harakan lagi service matter untuk memuaskan nafsu materialistik mereka.

Bila agaknya orang nak sedar sebenarnya kerja juga memerlukan rewards yang bukan monetary semata-mata?

Anyway, masa turun bersarapan, telah jumpa sahabat lama yang gegila dan geliga kepala otaknya. Sampai hatimu Ezri kata aku sudah tidak HOT lagi. Pernah ke aku hot sebelum ni? Cheh..kalau ku tahu aku pernah dalam kasta brahmin tuh..tak yeh le aku bermodesty-modesty.Hehehe..ingat pesan mak bapak Yusna, apa ada pada rupa kalau takde budi bahasa. Keh keh keh..

Tapi tak pelah kalau tak hot pada mata orang lain pun. As long as hubby ku redha dengan pilihannya ini, aku alhamdulilah jek. Aku sedar sekarang ni aku telah bergiat aktif menjadi peternak lemak berkelompok..well, demi kemaslahatan bersama, akan aku usahakan untuk menslimkan diri ini kembali ke size xs seperti dolu. Allahhuakbar..itu kira jihad gak tu. Nak mencantikkan diri untuk suami..boleh dapat calon isteri mithali ke tahun ni? Ehehks..

Dan my highlight of the day ialah aku telah menerima panggilan dari seseorang yang jauh di mata tetapi sentiasa dekat di hati. Kalau ditanya definisi perhubungan kami, susah untuk aku klasifikasikan. aku sayang dia, obeses pasal dia, aku care tapi i know better yang kami tak boleh hidup serumah dan tidur sekatil sebagai suami isteri yang sah. Usia turut jadi penghalang..keh,keh,keh. Senang kata, sebenarnya tak de jodoh dan tak de chemistry. Itulah hakikatnya....

Kepada orang itu, kalau nak jejak kaki nanti di Tanah Air yang bertuah lagi indah permai ni, sound le awal-awal, I can cook up a strom....Ribut le dapur aku nanti.

Fruit bastard...sedapnye!!!


No comments:

Post a Comment

W.H.A.T.E.V.E.R.